DOA PEMBANGKIT DERIA KEENAM


Assalammuailaikum,

Malam ni nabila nak bagi doa pembangkit deria keenam...Tapi sebelum tu nabila nak cerita sikit apa itu deria keenam....Deria keenam ataupon orang memanggilnya mata ketiga yang berada di tengah-tengah dari korang atau dikenali juga sebagai hijab mata... Dengan adanya deria keenam ni korang boleh lihat makhluk-makhluk yang menakutkan or makhluk yang korang tak boleh nampak....Wallahualam.... Nak senang citer korang tengok sendiri filem al hijab ka apa yang dilakonkan pierre andre..Apa yang berlaku bila dia bukak hijab mata dia..Macam itulah yang akan berlaku bila korang bukak korang punya hijab mata....

Deria Keenam adalah suatu medium perantaraan di mana minda kita mampu berhubung dengan seseorang atau sesuatu menjangkaui sempadan, jarak dan masa. Sebagai contoh ketika kita sedang memikirkan seseorang di suatu tempat, minda kita sedang fokus tentang dia, tiba-tiba sahaja mobile fon kita berbunyi dan kita lihat dia yang call kita dan kita merasakan seperti suatu  keajaiban. Itulah contoh Sixth Sense bila dua gelombang minda (kita & dia) berhubung.  - Sumber


Doa Pembangkit Deria Keenam :



Astaghfirullah al Azim                   100x
Allahumma Solli Ala Saidina Muhammad     100x
La hau la wala quwwata illa billah       100x
Ya Allah Ya Qadim                        100x

Nasihat nabila kepada sesiapa yang rasa diri dia tu tak kuat iman or kata erti lain atau ayat kasar iaitu penakut, baik jangan amalkannya ..Bukan apa nanti dah bukak , susah kita nak tutup balik mata ketiga or hijab mata tu balik... Sesiapa yang berani dan ingin cuba..silakan..Tapi cara untuk tutupnya nabila tak tau...hehehe..Kalau yang berani bukak tu gunakanlah untuk tujuan yang baik-baik yer.... Semoga Allah melindungi kita dan merahmati kita semua...aminnnnn...

3 comments:

~ Assalammuailaikum ~

~ Dah Baca Entry?? ~

~ Kalau Dah Baca...Komen La Banyak-Banyak Yer ~

~ Terima Kasih ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...